Herunder kan du læse mere om de praktiske oplysninger, vores handelsbetingelser og hvordan vi håndtere dine persondata.
Du er altid mere en velkommen til at kontakte os for spørgsmål på telefon eller e-mail. Klik på feltet for at læse mere.
Dansk
Praktiske informationer
Generelle
Forplejning
1) Drikkevarer (herunder vand, sodavand, kaffe/the mv.) skal være frit tilgængeligt til personale fra MusikDJ.
2) Ved heldags arrangementer (betegnet mere end 6 timer) skal der minimum være et varmt måltid.
Forsikring
MusikDJ er dækket af TRYG Forsikring med en erhvervs- & ansvarsforsikring. Det betyder, at laver vi en skade på inventar, dækker af vores forsikring. Denne dækker ikke skader forvoldt i henhold til sektionen ”skade på udstyr” punkt; 1, 2, 3 og til dels punkt 4.
Vagttelefon – Akutlinjen:
Har du akut behov for at komme i kontakt med MusikDJ har vi altid 24 timers åbent på vagttelefonen Tlf. 71 99 40 60
Sygdoms garanti
I tilfælde af sygdom eller uheld for den planlagte artist garanterer MusikDJ altid en afløser til dit arrangement. MusikDJ er et bureau og har derved altid kompetente artister inden for egne rækker, som kan træde til ved uforudsete hændelser. MusikDJ forpligter sig herved til at finde en DJ i egne rækker til at overtage opgaven. MusikDJ forpligter til at gøre dette inden for et interval af max 2 timer. Gælder ikke kendte DJs og kendte artister
Transport, opsætning og ankomst
Transport
I alle tilbud er der indregnet transport inden for rimelighedens grænser. Der kan i nogle tilfælde forekomme ekstra udgifter til transport. Herunder; Broafgift, færge, fly, hoteludgifter eller ved rejsetid over landegrænser. Dette oplyses ved tilbuddets modtagelse.
Opsætning
1) Ved artistens eller produktions personalets ankomst skal der være fri passage til området og mulighed for at køre bilen tættest muligt til aflæsningsstedet. Forefindes der trapper på mere end 5 trin skal dette oplyses ved bekræftelse af aftalen, direkte til MusikDJ. Vi takserer ikke et trappetillæg.
2) Der skal være personale i form af en kontaktperson, afvikler eller inspektør på stedet som kender stedets regler og normer for opsætning i det eller de pågældende lokaler. Personen skal kunne anvise opsætnings sted samt mulighederne for tilkobling af strøm og eventuelle nødudgange i tilfælde af evakuering, hvis venue ser dette relevant.
Ankomst (opsætning 1 time før spillestart)
Artisten ankommer inden for en time før spillestart, som regel indenfor 45-60 minutter før spillestart. Ved ankomst skal der være personale som kan anvise adgangsforhold, opsætning sted samt mulighederne for tilkobling af strøm og eventuelle nødudgange i tilfælde af evakuering, hvis venue ser dette relevant.
Ankomst (tidlig opsætning)
Artisten ankommer inden for den i ordrebekræftelsens aftalte ankomsttid. Ved ankomst skal der være personale som kan anvise adgangsforhold, opsætning sted samt mulighederne for tilkobling af strøm og eventuelle nødudgange i tilfælde af evakuering, hvis venue ser dette relevant.
Forbehold
Der tages forbehold for eventuelle forsinkelser i form af; ufremkommelige vejrforhold, uforudset trafikale forsinkelser, fly- og færge afgang og ankomst forsinkelser, uforudset nedlukning eller afspærring af bro og vejstrækninger.
MusikDJ Produktion
Større opsætning og produktions opgaver (typisk B2B)
1) Ved større opsætninger eller produktions opgaver vil der være særskilt skriftlig aftale om ankomsttid og opsætning.
2) Der skal være personale i form af en kontaktperson, afvikler eller inspektør på stedet som kender stedets regler og normer for opsætning i det eller de pågældende lokaler. Personen skal kunne anvise opsætnings sted samt mulighederne for tilkobling af strøm, eventuelle nødudgange og brandslukningsudstyr.
3) Artisten og produktionspersonalet fra MusikDJ skal have direkte kontakt til eventuelle brandvagter og sikkerhedsvagter på stedet under hele arrangementet i tilfælde af uforudsete eller sikkerhedsmæssige hændelser.
Tillæg
MusikDJ kan ikke tilbyde opsætning af udstyr dagen inden arrangementsdatoen uden der er opsyn med dette i form af overvågning eller personale tilknyttet og godkendt af lokationen. Der henvises til eventuelle erstatningskrav jf. afsnittet ”skade på udstyr”.
Der kan i særtilfælde ved forudgående skriftlig aftale, aftales opsætning inden arrangementsdatoen for nemheds skyld, hvis arrangøren kan stille bevis for at der vil være opsyn med udstyret og stedet er aflåst. Der henvises til eventuelle erstatningskrav jf. afsnittet ”skade på udstyr”. MusikDJ produktionsteam, har en godkendt forsikring ved Tryk forsikring.
Handelsbetingelser
Tilbud
1) Alle tilbud som fremsendes af MusikDJ, fremsendes pr. e-mail og udsendes ikke via SMS eller direkte pr. telefon.
2) Fremsendte tilbud er gældende fra modtagelsesdatoen og 30 dage frem (der kan indgås særaftale om forlængelse af gyldighedsfristen). Herefter forbeholder MusikDJ sig retten til at annullere tilbuddet og/eller fremsende et nyt tilbud, med eventuelle prisjusteringer.
Priser
1) Alle priser beregnes uafhængig af tilbuddets omfang, størrelse og tilpasses til det enkelte arrangement. Derved er tilbuddet ikke nødvendigvis dækkende til andre arrangementer, ved tidligere fremsendte tilbud.
2) Alle priser på hjemmesiden er vejledende og er eksempler på arrangementer.
Der kan ikke udelukkende tages udgangspunkt anførte priser på hjemmesiden.
*MusikDJ forbeholder sig retten til at justere alle priser løbende, herunder ved bl.a. højsæson.
Indgåelse af aftale
1) Ved indgåelse af skriftlig aftale med MusikDJ, vil der ved forudgående skiftelig bekræftelse på mailkorrespondancen blive fremsendt en ordrebekræftelse på aftalen via e-mail.
Herved anses tilbuddet som accepteret, bindende og glædende regler om annullering anført i sektion ”Annullering (force majeure undtaget)” træder herved i kraft. Ligeledes accepteres handelsbetingelser og persondatapolitik.
Fakturering og Betaling
Faktura
1) Fakturaen fremsendes til betaling cirka 1-2 uger før i den ordrebekræftelsens anførte arrangementsdato.
2) I højsæsonen kan der i enkelte tilfælde forekomme forsinkelse på udsending af faktura. Dette har ikke indvirkning på din allerede bekræftede aftale. Denne anses stadig som aktuelt bekræftet, bindende og MusikDJ forpligter sig til at levere som anført i fremsendte ordrebekræftelse.
Betaling
1) Betaling af fakturaen skal ske senest på datoen anført i fremsendte faktura.
2) Fakturaen er dateret til betaling senest 5 dage efter arrangementsdatoen. Der kan i nogle tilfælde aftales længere betalingsfrister. Dette aftales med MusikDJ direkte.
3) Ved overskridelse af betalingsdatoen anført i fremsendte faktura, påregnes rente i henhold til gældende lovgivning.
4) Ved udeblivelse af manglende betaling, overdrages sagen til vores inddrivelsespartner Azets inkassoservice. Herved overtages sagen af Azets inkassoservice og eventuelle renteskrivelser og gebyr bestemmes samt håndteres af Azets inkassoservice. Er sagen overgået til Azets inkassoservice, kan MusikDJ ikke være behjælpelig med eventuelle betalingsaftaler. Sagen håndteres og administreres med fulde af Azets inkassoservice.
Depositum
1) Ved indgåelsen af aftalen skal der ikke betales depositum. Ordrebekræftelse, mailbekræftelse og eventuelt SMS-bekræftelse består som den bindende aftale for begge parter.
Annullering (force majeure undtaget)
Op til 4 uger
Hvis aftalen er bekræftet mere end og op til 4 uger før arrangementsdatoen kan du annullere aftalen uden betaling.
Indenfor 4 uger
Er aftalen bekræftet indenfor 1-4 uger før arrangementsdatoen, betales altid i henhold til understående krav for annullering.
Inden for 2-4 uger
Annullering indenfor 2-4 uger før arrangementsdatoen, betales 50% af det i fakturaen anførte beløb.
Inden for 2 uger
Annullering indenfor 2 uger før arrangementsdatoen, betales 100% af det i fakturaen anførte beløb.
På dagen
Ved annullering på selve arrangementsdatoen, betales 100% af det i ordrebekræftelsens anførte beløb.
Force majeure
Ved uforudset opstået force majeure-begivenheder, herunder bl.a. udførselsforbud/indførselsforbud, krig, naturkatastrofe, pandemi, udefrakommende og uforudset begivenhed af en sådan art, at selv ikke forsvarlige forholdsregler efter almindelig erfaring kunne have sikret opfyldelse. Bortfalder krav om betaling.
Forsinkelse af event (på aftenen)
Forsinkelser på grund af taler, indslag eller andet;
1) Er det ikke muligt at tilføje den tabte tid til det i ordrebekræftelsens anførte sluttidspunkt.
2) Der ydes ikke kompensation for eventuelt allerede betalt tabt spilletid.
3) Hvis der spilles ud over det i ordrebekræftelsens anførte sluttidspunkt, anses dette som værende en forlængelse af spilletiden. Her henvises til forlængelsespriserne anført fremsendte tilbud. Begge parter skal være indforstået med dette og aftalen indgås på aftenen under arrangementet og anses som værende bindende.
4) MusikDJ kan ikke stilles til ansvar for den tabte spilletid og refundere ikke tabt spilletid grundet forsinkelser.
Skade på udstyr
Ved opsætning 1 time før spillestart
Ved skader på artistens udstyr under arrangementet, altså inden for den i ordrebekræftelsens angivet spilletid, hæfter du som arrangør 100% for eventuelle skader.
Ved tidlig opsætning på dagen inden arrangementsstart
Ved bestilling af tidlig opsætning er udstyret som udgangspunkt under din eller venues personales varetægt og opsyn da der herved stilles mulighed for at kunne spilles musik fra udstyret inden artisten møder ind. Ved skader, har du her fuld erstatningspligt. Det forventes at du og- /eller dine gæster udviser respektfuld adfærd for artistens udstyr!
Skader anses for at være:
Drikkevare eller væske, sprøjt eller stænk direkte i eller på artintenst udstyr. Skader forsaget af direkte vold eller hærværk og tyveri, afsætning af drikkevare direkte på eller ved artistens udstyr som gør at der kommer væske i udstyret. Flytning af udstyr hvor der uhensigtsmæssigt forvoldes skader.
Uacceptabel adfærd
Herunder; truende adfærd, håndspålæggelse, direkte vold, trusler, fysisk magtanvendelse.
1) Du som arrangør har det fulde ansvar for at dine gæster udviser acceptabel og respektfuld adfærd overfor alt personale fra MusikDJ.
2) DJen er i sin fulde ret til at stoppe arrangementet midlertidigt ved ovenstående hændelser ellers helt at stoppe arrangementet ved uændret forhold.
3) Som arrangør er du forpligtet til at fremvise den omvendte bevisbyrde overfor MusikDJ
4) MusikDJ forbeholder sig retten til at kontakte venue for uddybning af hendelsen
5) MusikDJ forbeholder sig retten til at indgive eventuel Politianmeldelse af hændelsen ved ekstreme forhold.
Generelle forbehold
Der tages generelt forbehold for det i handelsbetingelserne anførte og MusikDJ forbeholder sig retten til at redigere denne løbende. Kunden er selv forpligtet til at gennemlæse og holde sig opdateret på gældende handelsbetingelser.
Persondatahåndtering GDPR
Indledning
Hos MusikDJ har vi stor fokus på at beskytte dine persondatas sikkerhed, herunder kan du læse mere om hvilke persondata vi indsamler og til hvilke formål.
Vi indhenter kun persondata i de tilfælde, hvor dette skulle være relevant for os for at kunne afgive tilbud, ordrebekræftelse og kunne kommunikere med dig som kunde.
Ved indsamling, behandling og anvendelse af dine persondata overholder vi altid alle rele- vante og gældende lovbestemmelser herom.
Vi vil kun opbevare dine persondata, så længe vi enten er pålagt en juridisk forpligtelse hertil, eller så længe det er relevant for den hensigt, hvormed de blev indsamlet.
Oplysninger vi indsamler
Hvis du ønsker at leje et produkt (f.eks. højtaleranlæg) eller en ydelse (f.eks. DJ, saxofonist mv.) fra os, har vi brug for at indsamle visse persondata som; navn, telefonnummer, e-mail og post- og/eller leveringsadresse for at kunne gennemføre tilbudsgivning og ordre for vores
services.
Vi indsamler dine persondata når du;
Henvender dig på e-mail, telefon eller fra kontaktformularen på MusikDJ.dk: – Navn, e-mail og telefonnummer
Modtager tilbud og ordrebekræftelse på e-mail: – Navn, e-mail, telefonnummer og leveringsadresse
Modtager en faktura: – Navn, e-mail, telefonnummer og leveringsadresse
Den dataansvarlige hos MusikDJ APS
Den dataansvarlige for indsamling, behandling og anvendelse af dine personoplysninger hos MusikDJ er:
Jesper R. Pedersen
Algade 3, DK-4660
Jesper@musikdj.dk
Behandlingsgrundlag og formål
Dine almindelige kontaktoplysninger som navn, e-mail og telefonnummer indhenter vi for at kunne levere det produkt eller den ydelse, som du har forespurgt på eller har bestilt hos os. Din e-mailadresse indhenter vi for at kunne sende dig tilbud, ordrebekræftelse samt opfølg- ning før og efter arrangementet.
Dine oplysninger (undtagen din e-mailadresse, hvis du har givet samtykke til behandling heraf med henblik på modtagelse af fremtidige tilbud) vil blive slettet på din anmodning eller efter 2 år efter du har modtaget din vare eller ydelse.
Andre modtagere af dine personoplysninger
Vi sælger ikke dine persondata til tredjemand, og vi overfører ikke dine persondata til tredje- lande.
Vi har vores hjemmeside hos Spotonmarketing.dk, som fungerer som vores databehandler. Alle persondata som du oplyser på vores hjemmeside, vil blive opbevaret i Spotonmarke- ting.dk’s datacentre.
Eksterne leverandør
Vi bruger i nogen tilfælde eksterne leverandør til levering af vores ydelser, herunder f.eks. DJ eller højtaleranlæg. Disse eksterne leverandører er databehandlere og behandler i visse til- fælde personoplysninger som; navn, e-mail, telefonnummer, post- eller leveringsadresse i forbindelse med deres levering af den bestilte ydelser fra MusikDJ APS.
Vores databehandlere, behandler kun personoplysninger efter MusikDJ’s instrukser og i overensstemmelse med lovgivningens krav til databehandlere. Efter arrangementet slettes alle persondataoplysningerne.
Databehandleraftaler
Vi har indgået databehandleraftaler med vores eksterne leverandøre ved instrukser i henhold til MusikDJ’s håndtering af persondata som; navn, e-mail, telefonnummer post- eller leve- ringsadresse, hvilket er vores og din garanti for, at de overholder gældende regler om be- skyttelse af dine personoplysninger i henhold til gældende lovgivning.
Dine rettigheder
Som den registrerede kunde har du en række rettigheder, som vi til enhver tid skal sikre op- fyldelsen af. Du har ret til at anmode os om følgende:
At få adgang til dine persondata
At få ændret dine persondata
At få slettet dine persondata
Du har derudover ret til at protesterer over behandlingen af dine personlige data, og du har ret til at indgive klage til en databeskyttelsesmyndighed.
Ønsker du ikke længere, at vi skal behandle dine personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du også sende os en anmodning herom til info@musikdj.dk eller besvare mailtråden i forbindelse med din henvendelse.
Kontakt os for spørgsmål
MusikDJ ApS
Telefon: +45 71 99 40 60
E-mail: info@musikdj.dk
Below you can read more about the practical information, our terms and conditions, and how we handle your personal data. You are always more than welcome to contact us with any questions by phone or email. Click the field to read more.
English
Practical Information
General
Catering
1) Beverages (including water, soft drinks, coffee/tea, etc.) must be freely available to staff from MusikDJ.
2) For all-day events (defined as more than 6 hours), there must be at least one hot meal provided.
Insurance
MusikDJ is covered by TRYG Insurance with a business and liability insurance policy. This means that if we cause damage to the equipment, our insurance will cover it. However, it does not cover damages caused under the "damage to equipment" section, points 1, 2, 3, and partially point 4.
Emergency Phone – Hotline:
If you need to contact MusikDJ urgently, we are available 24/7 on the emergency phone: +45 71 99 40 60.
Sickness Guarantee
In the event of illness or an accident involving the scheduled artist, MusikDJ guarantees a replacement for your event. MusikDJ is an agency and always has competent artists within its own ranks who can step in for unforeseen circumstances. MusikDJ is committed to finding a DJ from its own roster to take over the task. MusikDJ will ensure this is done within a maximum interval of 2 hours. This does not apply to well-known DJs and artists.
Transport, Setup, and Arrival
Transport
All offers include transport within reasonable limits. There may, in some cases, be additional expenses for transport, including tolls, ferries, flights, hotel expenses, or travel time across borders. This will be communicated upon receipt of the offer.
Setup
1) Upon the arrival of the artist or production staff, there must be unobstructed access to the area and the possibility to park the vehicle as close as possible to the unloading point. If there are stairs with more than 5 steps, this must be communicated when confirming the agreement directly with MusikDJ. We do not charge a stair supplement.
2) There must be a staff member in the form of a contact person, event organizer, or inspector on site who knows the venue's rules and standards for setup in the relevant rooms. This person should be able to direct the setup location as well as provide information about power connections and emergency exits if the venue deems it necessary.
Arrival (setup 1 hour before start)
The artist should arrive within one hour before the start time, typically within 45-60 minutes before. Upon arrival, there must be staff available to guide access, setup location, power connections, and emergency exits if the venue deems this necessary.
Arrival (early setup)
The artist should arrive within the arrival time specified in the order confirmation. Upon arrival, there must be staff available to guide access, setup location, power connections, and emergency exits if the venue deems this necessary.
Reservations
There are reservations for any delays due to: impassable weather conditions, unforeseen traffic delays, flight and ferry departure and arrival delays, unexpected road closures, or detours.
MusikDJ Production
Larger Setup and Production Tasks (typically B2B)
1) For larger setups or production tasks, there will be a separate written agreement regarding arrival time and setup.
2) There must be a staff member in the form of a contact person, event organizer, or inspector on site who knows the venue's rules and standards for setup in the relevant rooms. This person should be able to direct the setup location as well as provide information about power connections, emergency exits, and fire-fighting equipment.
3) The artist and production staff from MusikDJ must have direct contact with any fire marshals and security personnel on site throughout the event in case of unforeseen or security-related incidents.
Additional
MusikDJ cannot offer equipment setup the day before the event date without supervision in the form of monitoring or staff affiliated and approved by the location. Refer to potential compensation claims as per the "damage to equipment" section.
In exceptional cases, by prior written agreement, setup may be arranged before the event date for convenience, provided the organizer can prove there will be supervision of the equipment and the venue is locked. Refer to potential compensation claims as per the "damage to equipment" section. MusikDJ's production team has approved insurance with Tryg Insurance.
Terms and Conditions
Offers
1) All offers from MusikDJ are sent via email and are not sent via SMS or directly by phone.
2) Offers are valid from the date of receipt and for 30 days thereafter (special arrangements can be made for extending the validity period). After this period, MusikDJ reserves the right to cancel the offer and/or send a new offer with potential price adjustments.
Prices
1) All prices are calculated regardless of the scope and size of the offer and are tailored to the specific event. Therefore, the offer may not necessarily apply to other events based on previously sent offers.
2) All prices on the website are indicative and are examples of events. Prices listed on the website should not be the sole basis for pricing.
*MusikDJ reserves the right to adjust all prices continuously, including during high season.
Agreement
When entering into a written agreement with MusikDJ, a confirmation of the agreement will be sent via email after prior written confirmation of the email correspondence. This makes the offer accepted, binding, and the cancellation rules listed in the section "Cancellation (except force majeure)" come into effect. Likewise, the terms and conditions and privacy policy are accepted.
Invoicing and Payment
Invoice
1) The invoice will be sent for payment approximately 1-2 weeks before the date specified in the order confirmation.
2) During high season, there may be delays in sending the invoice in some cases. This does not affect your already confirmed agreement, which remains valid and binding. MusikDJ is committed to delivering as stated in the sent order confirmation.
Payment
1) Payment of the invoice must be made by the date specified in the invoice.
2) The invoice is dated for payment no later than 5 days after the event date. In some cases, longer payment terms can be agreed upon directly with MusikDJ.
3) In case of payment overdue from the date specified in the invoice, interest will be applied according to applicable legislation.
4) In the event of non-payment, the case will be transferred to our collection partner, Azets Collection Service. Azets Collection Service will take over the case, and any interest charges and fees will be determined and handled by Azets Collection Service. Once the case is with Azets Collection Service, MusikDJ cannot assist with payment arrangements. The case will be handled and managed solely by Azets Collection Service.
Deposit
1) No deposit is required when entering into the agreement. The order confirmation, email confirmation, and any SMS confirmation constitute the binding agreement for both parties.
Cancellation (except force majeure)
Up to 4 weeks
If the agreement is confirmed more than and up to 4 weeks before the event date, you can cancel the agreement without payment.
Within 4 weeks
If the agreement is confirmed within 1-4 weeks before the event date, the following cancellation fees apply.
Within 2-4 weeks
Cancellation within 2-4 weeks before the event date incurs a 50% charge of the amount stated in the invoice.
Within 2 weeks
Cancellation within 2 weeks before the event date incurs a 100% charge of the amount stated in the invoice.
On the day
Cancellation on the event date incurs a 100% charge of the amount stated in the order confirmation.
Force Majeure
In the event of unforeseen force majeure events, including but not limited to export/import bans, war, natural disasters, pandemics, or other unforeseen events of such a nature that even reasonable precautions based on common experience could not have ensured fulfillment, the payment obligation is waived.
Event Delays (on the evening)
Delays due to speeches, segments, or other reasons:
1) It is not possible to extend the lost time beyond the end time specified in the order confirmation.
2) No compensation will be provided for any lost playing time already paid for.
3) If the event continues beyond the end time specified in the order confirmation, this is considered an extension of the playing time. Reference is made to the extension prices stated in the sent offer. Both parties must agree to this, and the agreement will be made on the evening of the event and is considered binding.
4) MusikDJ cannot be held responsible for lost playing time and does not refund lost playing time due to delays.
Damage to Equipment
Setup 1 hour before start
In case of damage to the artist’s equipment during the event, i.e., within the playing time specified in the order confirmation, you, as the organizer, are fully liable for any damage.
Early Setup on the Day Before the Event
When ordering early setup, the equipment is, as a rule, under your or the venue’s staff supervision as it allows for music to be played from the equipment before the artist arrives. For damages, you have full liability. It is expected that you and/or your guests show respectful behavior towards the artist's equipment!
Damage includes:
Spills or splashes of drinks or liquids directly on or into the artist's equipment, damage caused by direct violence or vandalism, and theft. Placing drinks directly on or near the artist's equipment, causing liquid to enter the equipment. Moving equipment in a manner that causes damage.
Unacceptable Behavior
Including threatening behavior, physical contact, direct violence, threats, or use of physical force:
1) As the organizer, you are fully responsible for ensuring that your guests exhibit acceptable and respectful behavior towards all MusikDJ staff.
2) The DJ has the right to temporarily stop the event due to the above incidents or to stop the event entirely if conditions remain unchanged.
3) As the organizer, you are required to provide counter-evidence to MusikDJ.
4) MusikDJ reserves the right to contact the venue for clarification of the incident.
5) MusikDJ reserves the right to file a police report for extreme situations.
General Reservations
General reservations apply to the terms and conditions stated, and MusikDJ reserves the right to edit these terms continuously. The customer is responsible for reading and staying updated on the applicable terms and conditions.
Privacy Policy
Introduction
At MusikDJ, we place great emphasis on protecting the security of your personal data. Below, you can read more about the personal data we collect and for what purposes.
We only collect personal data when it is relevant for us to provide quotes, order confirmations, and to communicate with you as a customer.
In the collection, processing, and use of your personal data, we always comply with all relevant and applicable regulations.
We will only retain your personal data as long as we are legally obligated to do so or as long as it is relevant to the purpose for which it was collected.
Information We Collect
If you wish to rent a product (e.g., a speaker system) or a service (e.g., DJ, saxophonist, etc.) from us, we need to collect certain personal data such as your name, phone number, email, and postal and/or delivery address to process the quote and order for our services.
We collect your personal data when you:
- Contact us by email, phone, or through the contact form on MusikDJ.dk: – Name, email, and phone number
- Receive a quote and order confirmation via email: – Name, email, phone number, and delivery address
- Receive an invoice: – Name, email, phone number, and delivery address
Data Controller at MusikDJ APS
The data controller responsible for collecting, processing, and using your personal data at MusikDJ is:
Jesper R. Pedersen
Algade 3, DK-4660
Jesper@musikdj.dk
Processing Basis and Purpose
We collect your general contact details, such as name, email, and phone number, to deliver the product or service you have requested or ordered from us. We collect your email address to send you quotes, order confirmations, and follow-up communication before and after the event.
Your information (except your email address, if you have consented to its use for receiving future offers) will be deleted upon your request or 2 years after you have received your product or service.
Other Recipients of Your Personal Data
We do not sell your personal data to third parties, and we do not transfer your personal data to third countries. We host our website with Spotonmarketing.dk, which acts as our data processor. All personal data you provide on our website will be stored in Spotonmarketing.dk’s data centers.
External Suppliers
In some cases, we use external suppliers to provide our services, such as DJs or speaker systems. These external suppliers are data processors and may handle personal data such as name, email, phone number, and postal or delivery address in connection with their delivery of services from MusikDJ APS.
Our data processors only handle personal data according to MusikDJ’s instructions and in compliance with legal requirements for data processors. All personal data will be deleted after the event.
Data Processing Agreements
We have entered into data processing agreements with our external suppliers according to MusikDJ’s handling of personal data such as name, email, phone number, and postal or delivery address, which ensures compliance with applicable data protection laws.
Your Rights
As a registered customer, you have several rights that we must always uphold. You have the right to request the following:
- Access to your personal data
- Correction of your personal data
- Deletion of your personal data
Additionally, you have the right to object to the processing of your personal data and to file a complaint with a data protection authority.
If you no longer wish for us to process your personal data or if you want us to restrict the processing of your personal data, you can send us a request to info@musikdj.dk or reply to the email thread related to your inquiry.
Contact Us with Questions
MusikDJ ApS
Telefon: +45 71 99 40 60
E-mail: info@musikdj.dk
MODTAG ET GRATIS UFORPLIGTENDE TILBUD
Udfyld formularen eller ring til os på 71 99 40 60
- Benyt kontaktformularen og beskriv jeres arrangement. I sidder sikkert inde med en masse tanker og sjove indslag i ønsker klarlagt. Skriv disse tanker til os, samt information om lokation i landet, antal af gæster til festen og de andre små ting som er så vigtigt for detaljerne og den gode fest.
- Efter vi har modtaget din henvendelse over mail eller telefon får du tilsendt et skriftligt tilbud til gennemlæsning. Heri er beskrevet alt du skal vide når du booker hos MusikDJ. Bekræft tilbuddet, forbered nogle gode sangønsker som I ved vil være et hit og lad os klare resten af forberedelserne.
- Når jeres festligheder nærmer sig skriver vi til dig igen. Eventuelle ændringer tages højde for, ekstra udstyr bookes ind eller andre ting bliver talt igennem. DJ'en vil foretage et uformelt telefonopkald til jer for at hilse på samt snakke detaljerne igenne med jer, så alt er klarlagt inden festlighederne starter.
Vi bestræber os på at svare inden for 24 timer. (weekend og helligdage undtaget)