Pianist og DJ til bryllup

Søger du den unikke underholdningspakke, så er pianist og DJ til dit bryllup en mulighed for at skabe en fantastisk intim og romantisk stemning hele aftenen. Med en pianist og DJ til bryllup kan vi sammen skabe nogle unikke rammer til jeres fest ved, at én og samme person kan spille som pianist under middagen og efterfølgende overgå som DJ til festen. Dette er et helt unikt koncept som meget få i Danmark mestrer.

At booke både en pianist og en DJ til et bryllup kan give den perfekte kombination af stemningsfuld live musik og god dansemusik. Pianisten kan skabe en romantisk og afslappet stemning under ceremonien, receptionen eller middagen med elegant og smukt klaverspil. Pianistens musikvalg kan omfatte klassiske stykker, kærlighedssange eller personlige anmodninger fra brudeparret. Når det kommer til festen, vil pianisten overgå til DJ og sørge for en fantastisk dansefest. En DJ er god til at læse publikum og vælge de rigtige sange for at holde festen i gang og tilpasse sig gæsternes smag og præferencer. Ved at kombinere en pianist og DJ kan man skabe en alsidig og mindeværdig musikoplevelse.

PIANIST OG DJ

MODTAG UFORPLIGTENDE TILBUD PÅ PIANIST OG DJ

Har du brug for at booke Pianist og DJ og er interesseret i at høre mere omkring et gratis uforpligtende tilbud, så hører vi meget gerne fra dig. Beskriv din fest og hvilke ønsker og behov du har til Pianisten og DJ. Når vi har modtaget din informationer, sender vi et gratis uforpligtende tilbud hvor lyd, lyd og services er beskrevet.

  1. Beskriv umiddelbare tanker til eventet. Antal gæster, placering, dato for festen og de andre små detaljer som er så vigtige at få med. Gerne en smule om forventningen til musikken.

  2. MusikDJ modtager din skriftlige henvendelse. Vi sender et tilbud retur med pris med mere. Bekræft tilbuddet og lad os klare resten af forberedelserne og den gode musik til arrangementer.

  3. Når eventet nærmer sig, skriver MusikDJ til dig. Ændringer justeres ind og vi får talt sidste elementer igennem.

KLASSISK FORLØB MED DJ PIANIST TIL BRYLLUP

MusikDJ har på forhånd tilsendt et skræddersyet oplæg hvor alt pris, udstyr og detaljer står beskrevet. Derudover har jeres personlige musikant taget en samtale med jer om musikønsker og forløb for brylluppet så vi kan ramme jeres ønsker og behov for den store dag. DJ og Pianisten ankommer ca. 2 timer før gæsterne ankomst, opstiller sit udstyr med tilhørende klaver. Udstyr bliver sat pænt og præsentabelt for at matche bryllupsstandarden.

Fra klokken 18.00 til 23.00 spilles musik fra klaveret. Dette skaber en dejlig stemning under spisningen og giver en meget romantisk atmosfære. Er der flygel på stedet kan dette benyttes såfremt det er stemt. Under middagen spilles primært et ”blødere repertoire”, hvor gæsterne kan tale sammen med stadig

mærke baggrundsmusikken. Det kan være kendte pop numre, evergreens eller blødere jazz-ballader, der spilles under middagen.

Fra klokken 23.00 – 02.00 (eller til sidste mand går hjem) går DJ’en i gang og gør klar til dans og fest. Alt afhængig af hvordan tidsplanen har forløbet igennem aftenen, afvikles brudevalsen mellem 23.00 og 23.30. Brudevalsen kan spilles på klaveret, hvis det ønskes eller over anlægget. Skal den spilles på mobildiskoteket anbefaler vi den klassiske brudevals af Niels W. Gade (Lyt til den her). Efter brudevalsen går festen for alvor i gang, ofte præget af de store hits fra dengang krydret med de kendte i dag.

Læs mere om leje af DJ til bryllup, såfremt du kun er interesseret i DJ-delen til jeres bryllup.

Læs mere

VORES ERFARNE BRYLLUPS DJS

Når I lejer en pianist og DJ til bryllup er det vores fornemmeste opgave at sikre den gode underholdning og dansemusik til fest og under middagen. Alle vores musikanter er erfarne og har en bred vifte af fester i ryggen. Dette er vigtigt, da der ofte skal spilles en bred musikstil til alle aldre når både familie og venner er gæster til brylluppet. Det er vigtigt med en musikant, som er omstillingsparat og kan se festens stemning og udviklingen af den. Nedenstående er nogle af vores mange dygtige bryllups-DJ’s repræsenteret

Se alle vores DJ's

Oftest stillede spørgsmål

Hvad koster leje af DJ?

Det er altid svært at give en standard pris på leje af DJ til en reception. Priser afhænger af mange forskellige parametre som: antal gæster, ønsker til lys og lyd, lokation i Danmark, spilletider for DJ’en.

På vores side, Priser på leje af DJ, kan du se priseksempler fra tidligere arrangementer, der kan give dig inspiration omkring MusikDJs prisleje.

Hvor meget fylder DJ'en?

Det svinger fra DJ til DJ hvor meget plads denne skal bruge. Generelt fylder vi 1-2 meter i dybden (med DJ bagved og DJ-pult) og 2-4 meter i længden.

Der er altid mulighed for at rykke tingene mere eller mindre sammen. Er muligheden for at fylde mere i længden vil vores DJ’s ofte benytte sig af denne mulighed, da det vil syne af mere til din reception.

Tager MusikDJ imod ønsker?

Det korte svar er – Ja.

Hos musikDJ er det vores opfattelse at vi skal spille op til dans ud fra dine ønsker og tanker for en god dansefest. Har gæsterne løbende musikønsker forsøger vi altid efter bedste even at få dem spillet.

Dog skal det siges at vi er ambassadører for en god fest og ikke individuelle personlige ønsker. Er der for eksempel lagt op til 90’er stemning til din reception, vil vi nok holde igen med at spille et julenummer selvom festen lægger inden for juletid.

Er MusikDJ landsdækkende?

Det korte svar er – Ja.

MuskikDJ er et landsdækkende mobildiskotek lokale DJs i hele landet. Vi har base i København (Sjælland) og Them (Jylland) og opererer fra det nordsligste Jylland til det sydligste Lolland.

Hvornår skal vi betale?

Du betaler først efter festen!

Omkring 1-2 uger før eventdatoen sender vi en mail med faktura. Fakturadato er event datoen og betalingsfristen er 5 dage herefter. Med andre ord, betaler du først efter festen.

Hvilke spilletider er standard?

Det kan svinge en del hvilke spilletider er optimale for hvilken type af fest eller event.

Til jubilæer og receptioner spiller DJ’en ofte fra kl. 14.00 – 18.00. Det er dog altid en mulighed, at forlænge DJ’ens spilletid hvis der er god stemning til din reception.

Klik ind på vores begivenheds-oversigt og find netop din fest-type og bliv klogere på spilletider, der er standard for netop din type fest.

Kan vi forlænge DJ på aftenen?

Ja, du kan forlænge DJ’en på selve aftenen hvis du ønsker, at festen ikke skal stoppe. Det sker ofte at festen går så godt, at der forlænges med en time eller to på selve aftenen.

Kan man afbestille DJ?

Hos MusikDJ har man mulighed for at afbooke vederlagsfrit op til 4 uger før festedatoen. Mellem 4-2 uger til festdatoen betales 50% af beløbet. Mindre end 2 uger før festdatoen betales 100%.

Alt i forbindelse med afbestilling af DJ beskrives også i tilbuddet sendt ved forespørgsel på leje af DJ.